CKD مرحله 4 پیش آگهی

جمعه 24 خرداد 1392
ن : lafee

CKD مرحله 4 پیش آگهی

 

CKD مرحله 4 پیش آگهی
صحبت از CKD مرحله 4 پیش آگهی، شما ممکن است 1001 پاسخ از 1000 پزشک دریافت کنید. اما در واقع، اگر شما همه چیز را در آن طول می کشد برای معکوس کردن اثرات نامطلوب بیماری کلیه پیشرفته، شما می تواند به طور چشمگیری افزایش CKD مرحله 4 پیش بینی خود را.

CKD Stage4

CKD مرحله 4 مرحله آسیب کلیه پیشرفته که در آن اندازه گیری eGFR یا در 15 ~ 30ml/min است. به طور کلی، آن را به سطح 4th از پیشرفت بیماری کلیوی است. با توجه به صدمه به کلیه ها شدید آن، پیش آگهی در بسیاری از موارد امیدوار کننده نیست. با این حال، دو عامل اصلی که ایجاد تغییرات در مرحله 4 پیش آگهی بیماری کلیه وجود دارد.

علائم اثر در مرحله CKD 4 پیش آگهی

هنگامی که صدمه به کلیه ها خود را توسعه به کلیه stage4 بیماری، نشانه های بسیاری وجود دارد. و یکی از آنها به عنوان اورمی که به معنی افزایش مقدار زیادی از مواد زائد و آب اضافی در خون شما شناخته شده است.

افزایش رسوب مواد سمی در خون شما مطمئنا اندام های داخلی خود، از قبیل کبد، قلب، که قطعا باعث می شود پیش آگهی تاثیر می گذارد.

در واقع، گاهی اوقات عوارض مرحله CKD 4 ممکن است به پیش آگهی شدیدتر از صدمه به کلیه به خودی خود منجر شود. درد کلیه نیز برجسته تر است، و آن را ممکن است چیزی فراتر از کاهش بهره وری کلیه دلالت. در نتیجه، مهم است که برای پیدا کردن درمان که می تواند کمک به کاهش علائم و جلوگیری از عوارض از CKD stage4 به. وانه به دانستن اثرات علائم دقیق آن بر روی پیش آگهی بیماری کلیوی را؟ ایمیل نشانه ها و عوارض خود را، و همچنین عملکرد کلیه خود را به kidneyask@hotmail.com و شما می توانید انتظار برای دریافت یک پاسخ در عرض 2 روز.

اثرات درمان در CKD مرحله 4 پیش آگهی

علاوه بر این علائم، درمان نیز نقش مهمی را در CKD مرحله 4 پیش آگهی را ایفا می کنند. بسیاری از درمان های متنوع در دسترس برای این مرحله از بیماری کلیوی هستند. اگر دیالیز می تواند اجتناب شود، آن را تا حد زیادی می تواند به بهبود پیش آگهی. استفاده از ترکیب درمان های پزشکی و زندگی سالم، که می تواند پیش آگهی امیدوار کننده عرضه، اگر آن موثر است وجود دارد.

برخی از چینی کمک گیاهان ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. اگر می تواند کمک به بالا بردن عملکرد کلیه تا 20٪ ~ 30٪، دیالیز گزینه لازم است نه بیشتر. به یاد داشته باشید stage4 یعنی هرگز یک حکم اعدام! در گیاهان برای بهبود عملکرد کلیه علاقمند هستید؟ پیام زیر را ترک کنید و یا ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای یک پاسخ رایگان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.